Reklamační řád – FM-Group-Shop.cz
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv kupujícího z vadného plnění (reklamace) u zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu na webové adrese www.fm-group-shop.cz.
1.2. Prodávajícím je:
Katka Setničková
IČO: 09373551
Sídlo: Vidov 123, 370 07 Vidov
E-mail: katka@fm-group-shop.cz
(dále jen „prodávající“).
1.3. Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího.
2. Základní podmínky reklamace
2.1. Kupující má právo uplatnit reklamaci na zboží, které vykazuje vady, tj. neodpovídá kupní smlouvě.
2.2. Za vadu se považuje stav, kdy zboží při převzetí:
3. Uplatnění reklamace
3.1. Reklamaci může kupující uplatnit:
4. Vyřízení reklamace
4.1. Prodávající posoudí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů, a o výsledku informuje kupujícího e-mailem.
4.2. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
4.3. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na:
5. Záruka a vyloučení odpovědnosti
5.1. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
6. Náklady a způsob vyřízení
6.1. V případě oprávněné reklamace nese veškeré náklady spojené s dopravou prodávající.
6.2. U neoprávněné reklamace může být kupujícímu účtováno poštovné za zpětné zaslání zboží.
6.3. O vyřízení reklamace bude vyhotoven reklamační protokol, který obě strany obdrží e-mailem.
7. Závěrečná ustanovení
7.1. Tento reklamační řád vychází z ustanovení občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.).
7.2. Veškeré spory budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu České republiky.
7.3. Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. listopadu 2025.